دیجیتال مارکتینگسئو

طراحی سایت هتل و سئو آن

چرا طراحی سایت هتل مهم است؟ این پرسشی است که احتمالا بسیاری از هتلداران از طراحان سایت می پرسند. شاید همین تردید باعث شده است که تعداد هتل های کمی در کشور از سایت بهره مند باشند. در این مطلب به اهمیت سایت برای هتل و مزایای آن خواهیم پرداخت.

چرا اغلب هتل ها سایت ندارند؟

سایت های بزرگ زیادی وجود دارند که یک دایرکتوری عظیم از تمام هتل ها، اقامتگاه ها، پروازها و … را جمع آوری کرده اند. سایت هایی مثل علی بابا، اسنپ تریپ، ایران هتل و … در نتیجه صاحبان هتل ترجیح می دهند کسب و کارشان را در این سایت ها درج کنند تا هم تبلیغ باشد و هم مشتریان و گردشگران اتاق هایشان را رزرو کنند.

بنابراین اغلب هتلدارها نیازی به طراحی سایت مختص به خود را توجیه پذیر نمی دانند. اما این طرز فکر ناشی از برداشت ناقص از دیجیتال مارکتینگ و فضای آنلاین است.

سایت هتل علی بابا

اهمیت طراحی سایت هتل

یکی از کم هزینه ترین نوع تبلیغات، حضور و فعالیت در فضای آنلاین است. ارتباط مستقیم با کاربر و مشتریان باعث بهینه شدن و هدفمندی هزینه های بازاریابی می شود. هتل ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام نیز قابلیت های فراوانی را پیش روی کسب و کارهای حوزه گردشگری قرار می دهد. اما با طراحی سایت هتل و سئو اصولی آن می توان مشتریان بالقوه را پیدا و به بالفعل تبدیل کرد.

تعداد جستجوی کاربران در گوگل

بسیاری از کاربران برای یافتن نقاط گردشگری و اقامت گاه ها، از گوگل استفاده می کنند. در جدول زیر برخی از کلمات پر جستجو و تعداد بازدید ماهانه آن ها آورده شده است.

کلمه کلیدی

میانگین جستجوی ماهانه

کلمه کلیدی

میانگین جستجوی ماهانه

رزرو هتل

۲۲۰۰۰

هتل داخلی

۷۰۰۰۰

هتل

۵۰۰۰۰

هتل ارزان

۴۰۰

هتل اسپیناس

۸۰۰۰

رزرو اینترنتی هتل

۴۰۰

این جدول نشان می دهد که تعداد جستجوهای مرتبط با هتل بسیار بالاست. ذکر این نکته ضروری است که در این جدول تنها تعداد کمی از جستجوها آورده شده است.

سئو سایت هتل

بعد از طراحی سایت هتل باید نسبت به سئو آن اقدام کرد تا صفحات سایت در جستجوی کلمات کلیدی مختلف رتبه بگیرند. بعد از سئو، بازدید سایت افزایش پیدا می کند و به تبع آن مشتریان هتل نیز بیشتر می شوند.

باید توجه داشت که این بازدید دائمی است و در صورت رسیدگی مناسب به سئو سایت هتل ، می توانید تا مدت ها از منافع آن بهره مند شوید.

امکانات سایت هتل

طراحی سایت هتل و سئو

سایت هتل هم مانند سایر سایت ها، امکانات و ویژگی های کاربردی و خاصی دارد.

  • صفحه اول جذاب و کاربرپسند
  • بخش رزرو آنلاین هتل همراه با پرداخت اینترنتی
  • وبلاگ و معرفی جاذبه های گردشگری
  • معرفی و گالری تصاویر هتل
  • بخش تماس با هتل جهت مشاوره یا رزرو اتاق

هزینه و قیمت طراحی سایت هتل

قیمت طراحی سایت هتل تفاوت چندانی با طراحی سایت شرکتی و معمولی ندارد. تنها هزینه پیاده سازی قسمت رزرو اینترنتی به هزینه های طراحی اضافه می شود. این قیمت ممکن است از ۲ میلیون تومان تا ۵ میلیون تومان متغیر باشد.

همچنین هزینه سئو سایت هتل بسته به کلمه های انتخابی و حجم کار متغیر است. برای اطلاع از مراحل طراحی سایت هتل و سئو آن می توانید با من تماس بگیرید.

۰۹۱۲۶۱۶۵۹۴۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا